GIFTS FOR ALL este denumirea comercială s societății VIRTUAL CONNECTION SRL , persoana juridica româna ,cu sediul in Cluj-Napoca str.Molnar Piuariu 3A, J12/399/2007 ,CUI:20807227.
Intregul continut al site-ului este proprietatea Societatii si a furnizorilor sai, si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996).
Folosirea fara acordul Societatii, a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal).
Astfel, sunt interzise in mod expres: copierea manuala a continutului, precum si citirea sau publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel.
2. Securitatea datelor personale si a informatiilor:
Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, etc., in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti.
Societatea nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail, nu divulga adresa dumneavoastra altor persoane.
3. Declinarea responsabilitatii:
Societatea si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc.
In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, societatea isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
De asemenea, imaginile sunt prezentate in site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori.
Valoarea maxima a obligatiilor Societatii, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de Societate de la clientul respectiv, sume reprezentand valoarea produselor livrate necorespunzator sau nelivrate.
Dupa expedierea produselor, Societatii nu i se mai poate cere returnarea banilor in nici un fel si deasemenea, nici returnarea produselor.
4. Comanda clientului
Prin transmiterea comenzii, clientul se angajeaza contractual sa achizitioneze si sa achite produsele comandate. Contractul se considera incheiat in momentul trimiterii de catre vanzator a mesajului de confirmare a comenzii clientului. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a accepta sau nu o comanda.
Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.
Pentru neachitarea facturii la termen se percep penalitati de 0.5% pentru fiecare zi de intarziere
5. Transferul riscului
Riscul de pierdere sau deteriorare a marfurilor este transferat acestora la expediere odata cu predarea produselor de catre vanzator curierului sau direct clientului.
In momentul preluarii pachetului, clientul are obligatia de a verifica integritatea acestuia. Daca pachetul este avariat si nu este anexat procesul verbal legat de avaria acestuia, clientul are dreptul sa refuze primirea pachetului. Daca primeste pachetul avariat fara procesul verbal, o face pe propria raspundere. Pentru validarea altor reclamatii, clientul va pastra bonul de achitare a coletului.
6. Garantia produselor:
Produsele cumparate prin intermediul catalogului beneficiaza de garantia dupa cum urmeaza:
12 luni de la data vanzarii pentru presele termice, imprimantele de sublimare, lampile UV.
7. Returnarea produselor:
Retur articol de stoc
În principiu se stabileste ca marfa comandata si livrata corespunzator nu poate fi returnata. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura nu se admit dupa semnarea facturii de catre reprezentantul clientului, in cazul livrarii directe a unui reprezentant sublimedia.ro., sau dupa un termen de maxim 2 zile lucratoare, in cazul livrarilor prin curier rapid. Orice retur (altele decat cele referitoare la calitatea marfii) se va comunica in scris in termen de maximum 2 zile de la calendaristice de la receptie si se trimite retur vanzatorului in maxim 14 zile de la livrare.
Conditia primordiala de retur este ambalajul intact din orice punct de vedere. Termenul de raspuns pentru returul produselor de stoc la Centrala/Sucursala este de aproximativ 2 zile lucratoare.
8. Termene de livrare:
Termenul de livrare al produselor cumparate de la societatea noastra, in mod normal este de cel mult 1- 2 zile pentru marfurile existente in stoc
9. Taxe suplimentare:
Pretul final platit de client este format din pretul produsului si eventualele cheltuieli de expeditie, numai in cazul in care expedierea se face cu posta rapida la solicitarea clientului.
Societatea nu percepe nicio taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului.
10. Frauda:
ORICE INCERCARE DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.
11. Litigii:
Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat pe cale amiabila.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantei de judecata în a carei raza teritoriala se gaseste sediul social al VÂNZATORULUI.
Prezentele clauze se completeaza cu cele din contractul incheiat cu clientul/clientii, acolo unde e cazul.